کاش می دانستم
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
پنج شنبه 25 / 8 / 1391برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

 

 

 

کاش میدانستم دل بستنم به تو اینهمه دردسر خواهد داشت

آنوقت حتی به تو نگاه هم نمیکردم چه برسد به این که عاشقت بشوم

من که گفته بودم اگر میخواهی روزی مرا فراموش کنی مرا وابسته خود نکن

گفتی تا اخرین روز زندگیت با من میمانی

تو که هنوز زنده ای ولی چرا با من نیستی؟؟

شاید هم ان کسی که من میشناختم مرده تو یک ادم جدید هستی با قلب سنگی

کاش حال و روزم را میفهمیدی ،لعنتی فراموش کردنت هم عذاب آور است

دیگر قلبم فقط میتپد دیگر عاشق نمیشود دیگر احساس ندارد مرده اند،همان روز که

گفتی مرا دیگر نمیخواهی ،زمین و اسمان دور سرم میچرخید فقط زیر لب میگفتم

این حق من نیست،این حق من نیست ،بیـــــمعرفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت 

نایت اسکین

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت21:55---29 آبان 1391
salam..khobi?
khoshal misham be maham sar bezani


سالي
ساعت14:39---25 آبان 1391
خيليييي خوشمان آمد
عاليييي بوود
مثه هميشه تركوندي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 91634
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟